Search
Close this search box.

دفتر نمایندگی نخ دندان مینا در شهر شیراز

نخ دندان میناد در شیراز

دفتر نمایندگی نخ دندان مینا در شهر شیراز

استان فارس به لحاظ شاخص های سلامت دهان و دندان جزء استان های پیشرو در کشور می باشد لذا تولیدی نخ دندان مینا اقدام به راه اندازی واحد نمایندگی نخ دندان مینا در شهر شیراز در مرکز این استان به جهت ارائه خدمات بهتر و دسترسی آسان تر نموده است.

سلامتی دندان اهمیت بسیاری در سلامتی عمومی و کلی بدن دارد؛ و این در حالی است که به علت رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان در کشور، پوسیدگی دندان شایع‌ترین عارضه پزشکی پس از سرماخوردگی است، مسئله ای که با کمی مراقبت می توان جلوی این عارضه را گرفت. رعایت بهداشت دهان و دندان که مسواک زدن و استفاده از نخ دندان، مهمترین آن است،  نقش مهمی در گردش خون ایفا می کند و بروز ناراحتی های قلبی ـ عروقی و سکته قلبی و همچنین عارضه هایی مانند آلزایمر و دیابت را کاهش می دهد.

 

شیرازی ها به دندان های خود اهمیت می دهند

استان فارس به لحاظ شاخص های سلامت دهان و دندان جزء استان های پیشرو در کشور می باشد لذا تولیدی نخ دندان مینا اقدام به راه اندازی واحد نمایندگی نخ دندان مینا در شهر شیراز در مرکز این استان به جهت ارائه خدمات بهتر و دسترسی آسان تر نموده است.

نخ دندان مینا در سبد سلامت خانوارهای شیرازی که با دقت و وسواس نسبت به کیفیت محصولات خریداری شده اقدام می کنند، توانسته جایگاه خود را پیدا کند و رضایت مشتریان از این محصول، باعث رشد فروش و عرضه این محصول در این شهر شده است.

افتخارات نخ دندان مینا

از جمله دلایل استقبال مشتریان به این نخ دندان، کیفیت بالای آن است که توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان نخ دندان ایران و حتی خاورمیانه معرفی نماید. دریافت لوح و نشان «برند برتر، کیفیت برتر» توسط سازمان غذا و داروی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین انتخاب تولیدی نخ دندان مینا بعنوان «واحد نمونه در رعایت اصول بهداشتی» توسط سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله افتخارات این تولیدی می باشد.

استفاده نخ دندان مینا از بهترین مواد اولیه در تولید محصولات خود مانند استفاده از نخ 4 لایه پلی آمید 6 در تولید نخ دندان و همچنین استفاده از موم طبیعی زنبور عسل جهت حفظ قوام نخ دندان از جمله اقداماتی است که این تولیدی برای حفظ کیفیت محصولات خود انجام داده است.

 

پوشش نخ دندان مینا با موم طبیعی زنبور عسل؟

به دلیل پوشش نخ دندان مینا با موم طبیعی زنبور عسل علاوه بر اینکه از آسیب زدن به لثه و دندان جلوگیری می شود، مقاومت نخ نیز بالا رفته با اینکه لطافت و نرمی خود را حفظ کرده است، لذا این نخ دندان دارای استقامت خوبی است و همین باعث استقبال همشهریان از این محصول شده است. از این رو مدیران این مجموعه اقدام به راه اندازی نمایندگی نخ دندان مینا در شهر شیراز کرده اند.

یکی دیگر از مزایای خیلی مهم و حیاتی این نخ دندان که باعث تمایز منحصر به فردی نسبت به سایر نخ های دندانی شده، این است که این نخ تماماً پوشیده شده با موم عسل است و رول نخ، کاملا به رنگ موم است در حالی که سایر نخ دندانها به رنگ تماما سفید هستند و این رنگ سفید، نوعا نشان از پارافینی بودن آن نخ است که برای بدن مضر است.

 

 

استفاده از بهترین مواد در تولید نخ دندان مینا

یکی دیگر از علل استقبال همشهریان در این استان به این محصول، دقت تولید کنندگان این نخ دندان به کیفیت در تمامی اجزاء این محصول می باشد به گونه ای که در بسته بندی قوطی آن نیز از بهترین جنس پلاستیک استفاده شده و حتی در رنگ قوطی آن نیز دقت شده تا از رنگهایی استفاده شود که در طول زمان در کمترین میزان ممکن به نخ نفوذ کنند تا بتوان در سفر و شرایط دمایی متفاوت و یا در مدت طولانی با خیالی آسوده از آن استفاده کرد.

نظارت دقیق برای ساخت تک تک اجزاء بسته ی نخ دندان مینا که باعث بالا رفتن کیفیت آن شده و همچنین تنوع این نخ دندان در طعم های بی نظیر آن، حس اطمینان را به همشهریان عطا کرده است و همین باعث استقبال فراگیر این نخ دندان در این استان شده است.

 

 

نماینده فروش نخ دندان

نمایندگی نخ دندان مینا در شیراز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پاسخگوی سوالات در خصوص کیفیت و چگونگی استفاده از آن می باشد.

دفتر مرکزی این نمایندگی در شهر شیراز به آدرس شهرک بزرگ صنعتی، بلوار نو آوران، کوچه۱۱۱، پلاک۱۷ واقع شده است.

 

لیست نمایندگی های نخ دندان مینا

 

کارخانه و دفتر مرکزی

گفتنی است دفتر مرکزی و کارخانه تولید نخ دندان مینا در تهران، جاده قدیم قم، خیابان انبار نفت،جنب کاشی سعید قرار دارد و از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح لغایت 5 بعد از ظهر آماده پاسخ گویی به مراجع کنندگان می باشد. همچنین علاقمندان می توانند با شماره تلفن 021-55228229 نیز سوالات خود را مطرح نمایند.

 

نخ دندان مینا در سراسر کشور نماینده فروش می پذیرد

لازم به ذکر است هم اکنون فروش در نمایندگی نخ دندان مینا در شیراز، تهران و اهواز آغاز به کار نموده و این تولیدی آمادگی دارد تا در دیگر شهرها و استان ها نیز نمایندگی فروش بپذیرد.

علاقه مندان می توانند جهت اخذ نمایندگی و هر گونه پاسخ در خصوص کیفیت و نحوه اعطای نمایندگی با شماره تلفن 02155228229 تماس حاصل نمایند.

همچنین به دلیل درخواست روز افزون و برای سهولت پروسه اخذ نمایندگی، می توانید با مراجعه به سایت نخ دندان مینا به آدرس https://minastars.com  فرم مربوطه را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

اشتراک گذاری

آخرین مقالات