Search
Close this search box.

ارتباط علمی نخ دندان مینا با دانشگاه های کشور

بازدید دانشجویان و اساتید دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از خط تولید نخ دندان مینا

بازدید علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد از خط تولید نخ دندان مینا

به گزارش روابط عمومی گروه تولیدی مینا، تولید کننده نخ دندان های مینا، این گروه در راستای تغییرات اساسی در نگرش سازمانی خود و در تقویت رابطه علمی خود با دانشگاه، اقدام به دعوت از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران نمود. بر همین اساس، یک هیئت منتخب متشکل از استاد و دانشجویان این دانشگاه جهت بررسی خط تولید  و ارائه گزارش، روز دوشنبه مورخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۶ در محل کارخانه حضور یافته و از خط تولید نخ دندان مینا و آزمایشگاه های آن بازدید کردند.

آقای منصور سراجها، رئیس هیئت مدیره شرکت ستاره گنبد مینا با اعلام این خبر افزود: «این اولین قدم در تقویت روابط علمی این شرکت با کانون های علمی است. ما در صدد هستیم تا با ادامه این بازدید ها و دریافت گزارشات علمی دانشگاهیان، به تقویت رابطه صنعت و دانشگاه در خوزه خود بپردازیم. ما می خواهیم تولید محصولات دندانی را از حالت سنتی، به یک صنعت علمی و پویا تبدیل کنیم».

 

نخ دندان مینا، به دنبال تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه

همچنین آقای ناصر سراجها، مدیریت شرکت ستاره گنبد مینا مینا، در گفت و گو با روابط عمومی گروه تولیدی مینا گفت: «گروه مینا با فعالیت تولیدی تخصصی در زمینه تولید انواع نخ دندان، در سال ۱۳۷۶ تاسیس گردید و تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است.

این شرکت فعالیت خود را با تولید نخ دندان های ضخیم آغاز نمود. از سال ۱۳۹۳ خط تولید نخ دندان های باریک و باریک تر را بنا بر نیاز بازار آغاز نموده است». برای مشاهده محصولات نخ دندان مینا اینجا کلیک کنید.

وی افزود: «گروه تولیدی نخ دندان مینا امروز تنها نخ دندان آغشته به موم زنبور عسل بهمراه فلوراید را تولید می کند. ما سعی کرده ایم موم زنبور عسل را جایگزین پارافین کنیم که یک ماده شیمیایی است. طبعا استفاده از این ماده طبیعی، علاوه بر اینکه به استحکام بیشتر نخ های ما کمک می کند، از ورود مواد شیمیایی به دهان استفاده کنندگان نخ دندان جلوگیری می کند.»

ناصر سراجها همچنین اعلام کرد که این تفاوت ها تا به امروز مسکوت مانده و هیچ فعالیتی روی آن انجام نشده است. به همین دلیل شرکت تولیدی مینا تصمیم گرفته است که با تقویت رابطه خود با دانشگاه ها و اخذ تاییدیه های دانشگاهی، علاوه بر تاییدیه های وزارت بهداشت، بتواند آگاهی عمومی مردم را نسبت به محصولات خود بالا برده و موجبات اطمینان و اعتماد را فراهم نماید.

گفتنی است که در این دیدار، محصولات جدید نخ دندان مینا در خط تولید نخ دندان مینا و آزمایشگاه های آن به بازدید کنندگان معرفی و چگونگی تولید آنها از سوی آنها بررسی و آزمایش گردید.

روابط عمومی گروه تولیدی مینا

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات