Search
Close this search box.

تمام ویژگی های یک نخ دندان عالی در نخ دندان مینا

بهترین نخ دندان ایران

قبل از آنکه صحبت در مورد ویژگی های یک نخ دندان عالی را شروع کنیم اجازه بدهید آمارهای شگفت انگیز در مورد واردات نخ دندان را برای شما بازگو کنیم.

براساس آمار گمرک ایران در سال 1395، بیش از 144 هزار و 171 تن انواع نخ، از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است، همچنین در میان نخ های وارداتی ذکر شده، نخ دندان از دیگر کالاهایی بوده که بیش از 42 تن وارد کشور شده است. در این میان برای واردات نخ دندان از کشورهای کره جنوبی، چین، سوئیس، آلمان، امارات، مالزی، سوئد و بلژیک بیش از نیم میلیون دلار هزینه شده که ارزش ریالی آن حدود 1 میلیارد و 709 میلیون و 777 هزار و 559 تومان در آمار گمرک ثبت شده است.  این حجم واردات در سال 96 نیز ادامه داشته است آن هم در حالی که توان تولید نخ دندان مرغوب با بالاترین استانداردهای بین المللی در کشور وجود دارد.

نخ دندان مینا،‌بیش از ۲۵ سال سابقه

تولیدی نخ دندان مینا با نزدیک به 25 سال سابقه فعالیت در تولید این محصول مراقبت دندانی، در سال 1371 تاسیس شد. در این سالها، تولیدی نخ دندان مینا توانسته به موفقیت های چشمگیری در عرصه تولید و ارائه این محصول نائل شود.

این برند با بکارگیری متخصصینی با تجربه،  محصولی که تمام ویژگی های یک نخ دندان عالی را داراست تولید کرده اند.

ویژگی های ممتاز نخ دندان مینا

  • استفاده از نخ 4 لایه پلی آمید 6 در تولید نخ دندان و نیز استفاده از موم طبیعی زنبور عسل بر روی پوشش این نخ، جهت حفظ قوام نخ دندان، کیفیت نخ دندان مینا را در سطح خاورمیانه ممتاز ساخته است و سهم مهمی را در حمایت از بخش تولید داخلی به خصوص در نخ دندان به خود اختصاص داده است.

 

  • همچنین نخ دندان مینا با تولید انواع نخ دندان با ضخامت ضخیم، نازک و فوق نازک و با طعم های متنوع نعناع، اکالیپتوس، توت فرنگی، دارچین و میوه ای توانسته است پاسخگوی سلایق مختلف مشتریان باشد. تمام این موارد را می توان ویژگی های یک نخ دندان عالی در نظر گرفت.

 

  • از جمله مهمترین ویژگی های نخ دندان مینا که بسیار اهمیت دارد این است که در تولید نخ دندان مینا از پارافین استفاده نمی شود. رول نخ کاملا به رنگ موم است در حالی که برای نخ دندان پوشش پارافینی متداول است که میتوان از رنگ آن تشخیص داد . این نخ ها به رنگ تماماً سفید هستند که این نشان دهنده ی پارافینی بودن نخ است. پارافین، ضرر های جبران ناپذیری برای دندان و حتی برای بدن دارد .

 

  • ریش ریش نشدن، آسیب نزدن به لثه به علت استفاده از موم طبیعی عسل، مقاومت بالای نخ دندان در عین نرمی و لطافت، جلوگیری از بوی بد دهان، جلوگیری از تشکیل جرم و پلاک در دندانها و قابل استفاده بودن به عنوان آدامس تنها برخی از ویژگی های ممتاز نخ دندان مینا است که منجر به انتخاب اول بودن افرادیست که برای سلامت دندان و نیز شخصیت خود اهمیت قائل هستند.

 

  • بسته بندی زیبا، بهداشتی و تولید شده از مرغوب ترین مواد از دیگر ویژگی های نخ دندان میناست، که علاوه بر شکیل بودن و حفظ نخ دندان از آلودگی های محیطی، کاربری آن را نیز راحت نموده است.

 

  • نظارت دقیق بر کلیه مراحل تولید نخ دندان مینا با بهره مندی از دستگاه های پیشرفته و علم روز جهان با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، نخ دندان مینا را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل کرده است.

 

تنوع تولید نخ دندان، متناسب با نیاز افراد

 

تنوع محصولات تولیدی نخ دندان مینا باعث شده که نخ دندان مینا به عنوان پر سابقه ترین و بهترین نخ دندان ایران بتواند پاسخگوی طیف های مختلف مشتریان خود باشد:

 

نخ دندان ضخیم(استاندارد) مینا: این نوع نخ دندان ، توصیه عمومی دندانپزشکان است. این نخ که در واقع ضخامت استاندارد نخ دندان را داراست، بهترین کاربرد را در خارج کردن پلاک ها از بین دندان ها دارد.

نخ دندان نازک: نخ دندان نازک مینا، برای ردیف دندان هایی است که فاصله ای کمتر از حد معمول را دارا هستند. در صورتی که استفاده از نخ دندان ضخیم دشوار باشد، با مشورت پزشک از این نخ استفاده کنید.

نخ دندان فوق نازک: نخ دندان فوق نازک مینا، با توجه به درخواست های متعدد تولید شده است. به دلیل بافت بسیار نرم و حساس لثه ها، برای جلوگیری از آسیب احتمالی، نخ دندان باریک تر را با احتیاط استفاده کنید.

نخ دندان ویژه کودکان: نخ دندان مینا ویژه کودکان با بسته بندی ویژه کودکان محصولی است که ویژه ی کودکان تولید شده تا کودکان نیز ترغیب به استفاده از نخ دندان و بهره مندی از مزایای فراوان آن شوند.

اگر یک محصول مطابق با تنوع نیازهای مشتریان تولید شود، می توان از ویژگی های یک نخ دندان عالی نسبت به دیگر محصولات در نوع خود در نظر گرفت.

 

به زودی انواع دیگری از نخ دندان نیز به بازار عرضه خواهد شد ؛

نخ دندان متراکم (150 بار تاب بیشتر): نخ دندان متراکم مینا، به دلیل تراکم افزوده نخ، ریش ریش نمی شود. این تراکم، حاصل تابیده شدن نخ 150 بار بیشتر از نخ های معمولی است. همچنین این نخ بوسیله موم کاملا طبیعی زنبور عسل مقاوم شده است.

نخ دندان ویژه افراد دیابتی: نخ دندان مینا ویژه افراد دیابتی محصول ویژه ای است که به زودی وارد بازار کشور خواهد شد تا نگرانی افراد دیابتی را در استفاده از نخ دندان و ایجاد زخمهای احتمالی لثه این افراد که مستعد آسیب می باشد، برطرف نماید.

نخ دندان دسته دار: که استفاده از نخ دندان را بسیار راحت تر و البته بهداشتی تر خواهد کرد. جالب است بدانید که امروزه در آمریکا (سرانه مراقبت از دهان و دندان بیش از ۶ برابر استاندارد جهانی است) تقریبا نخ دندان معمولی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 

چند نکته درباره نخ دندان مینا

محصولی قابل رقابت

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، نه تنها کیفیت نخ دندان مینا به عنوان یک کالای تولید داخل ، از نمونه های خارجی و سطح استاندارد بین المللی کمتر ندارد بلکه در بعضی موارد به خاطر استفاده از مواد درجه یک ، از سطح بالاتری نسبت به رقبای خارجی هم برخوردار است . علاوه بر آن مشتریان می توانند این نخ دندان را با قیمتی حدودا یک سوم نمونه های مشابه خارجی از بازار تهیه نمایند که کمک موثری در فرهنگ سازی جهت استفاده از نخ دندان و گامی در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه است.

 

افتخارات نخ دندان مینا

کیفیت بالا و حفظ تداوم آن در طول سالها تولید، باعث شده است نخ دندان مینا به عنوان «واحد نمونه در رعایت اصول بهداشتی» توسط سازمان غذا و دارویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شده و موفق به دریافت لوح و نشان «برند برتر، کیفیت برتر» توسط سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شود.

 

سخن پایانی:

این محصول نه تنها در سطح کشور بلکه در کشورهای مختلف جهان شناخته شده است و با صادرات این محصول به کشورهای مختلف توانسته بازار خوبی را به خصوص در میان کشورهای همسایه، از آن خود نماید.

با استفاده از نخ دندان مینا با توجه به کیفیت  بالا و قیمت بسیار مناسب آن، علاوه بر حمایت از تولید ملی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، دندان هایی سالم و دهانی خوشبو داشته باشید و از بوی بد دهان خلاص شوید!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات